ICOS Český Krumlov
O NÁS KONTAKTY ICOS PROJEKTY ICOS POMÁHÁTE S NÁMI PARTNEŘI ICOS VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ Ostatní
|
Pomáháme společně a efektivně. A k tomu nám pomáhají i digitální nástrojeIdentifikace projektuNázev projektu: Pomáháme společně a efektivně. A k tomu nám pomáhají i digitální nástroje Cíl projektuCílem projektu je výrazně zefektivnit práci a komunikaci s dobrovolníky a dalšími podporovateli a spolupracovníky organizace, i mezi jednotlivými pracovníky naší organizace, kteří mají tuto činnost ve své náplni (tj. zejména vedení organizace, vedoucí pracovníci služeb/pracovišť/poboček a jejich zástupci, koordinátoři dobrovolníků....). Konkrétním cílem je implementace salesforce.com konfigurovaného na míru potřebám organizace a jejich spolupracovníků. Anotace projektu v angličtiněThe applicant has been operating for 21 years, providing a complex network of social and other related services. It’s active in multiple regions, which are dependent on a large amount of volunteering help. Currently, it owns sophisticated electronic systems and databases for data management and communication among the employees and their office network. However, the applicant is in serious need of a digital solution for the management of, and for the targeted communication with their volunteer base, supporters, and cooperating entities. The project’s aim is the implementation and configuration of Salesforce.com, having a custom-built CRM solution for NGO. Cílové skupiny projektuPřímou cílovou skupinou jsou dobrovolníci, kterých máme cca 70, z toho více než 50 pravidelně, dlouhodobě spolupracujících na našich programech, a další podporovatelé organizace z řad fyzických osob i spolupracujících subjektů, kterých jsou stovky. Vedlejší cílovou skupinou, která bude mít v důsledku prospěch ze zefektivnění spolupráce prostřednictvím projektu (uvedení sofistikované databáze v provoz) jsou klienti našich služeb (těch jsou tisíce: např., v bezplatné právní poradně cca 900 klientů, v osobní asistenci cca 60 klientů a jejich rodin, v dobrovolnických programech cca 250-300 klientů, ve službě podpora rodin cca 200 rodin/rok,...). Hlavní aktivita projektuZahrnuje implementaci salesforce.com v součinnosti s CRM pro neziskovky v podobě několika kroků: 1. prověření všech naplánovaných a CRM pro neziskovky navrhovaných konfigurací s ohledem na požadavky, 2. spuštění a ověření všech funkcionalit a potvrzení konfigurace, 3. migrace stávajících dat, 4. školení uživatelů systému, 5. testování a finální spuštění systému.
Aktuálně: 29.7.2023
Koncem července jsem dokončili práce na implementaci sofistikovaného digitálního nástroje, který výrazně zefektivní práci a komunikaci s dobrovolníky a dalšími podporovateli a spolupracovníky organizace, i mezi jednotlivými pracovníky naší organizace, kteří mají tuto činnost ve své náplni. Poměrně robustní systém se salesforce.com nakonfigurovaného na míru potřebám ICOS a jejich spolupracovníků se podařilo díky fin. podpoře nadace OSF z fondů EHP a Norska zprovoznit v červnu 2023. V létě jsme ještě odchytávali poslední "mouchy" systému a systém spouštíme. Dne 26.6.2023 jsme si dali ještě v ICOSu s CRM pro NNO, která s námi systém zaváděla, společné školení - viz foto.
|
Kalendář akcí ICOSu:
Kontakty ICOSu
Podporují nás:
|