Poradna mezi §
O PORADNĚ KONTAKTY A PROVOZNÍ DOBA ZÁKLADNÍ DOKUMENTY PORADNY WEBOVÁ PORADNA Zodpovězené otázky:
INFORMAČNĚ VZDĚLÁVACÍ AKCE PORADNY PROJEKTY PORADNY
|
STÍŽNOSTI NA KVALITU SLUŽBYPřestože se pro vás snažíme naše služby poskytovat co nejlépe, může se stát, že jste s poskytnutou službou nebyl/a spokojen/a. V případě, že se tak stalo, můžete využít možnosti k podání stížnosti. Věříme, že tak přispějete k tomu, aby s našimi službami bylo spokojeno co nejvíce z vás. Každá vaše stížnost bude pečlivě projednána. V případě, že nechcete či nemůžete ihned řešit váš problém podáním oficiální stížnosti, využijte kontaktů uvedených například zde. Pravidla pro podávání stížností Zájemce či uživatel může z důvodu nespokojenosti s poskytnutou sociální službou či jednáním pracovníka služby podat stížnost nadřízené osobě či úřadu. Rovněž si však může stěžovat přímo danému pracovníkovi na jím poskytnutou službu či jednání a ten se pokusí, bude-li to možné, vyjít uživateli vstříc. Stěžovatel má možnost podat stížnost: Písemně
Elektrickou poštou
Je možné podat stížnost i anonymně. Každá stížnost bude evidována a projednána.
Mgr. Ingrid Jílková, výkonná ředitelka, tel.: 774 137 676 Tomáš Zunt, ředitel, tel.: 728 151 008 e-mail: icos@krumlov.cz Nezapomeňte prosím ve své stížnosti uvádět co nejkonkrétnější informace, včetně datumů apod. Děkujeme. Postup zpracování stížnosti: Každá stížnost je evidována v knize stížností. Každé stížnosti je přiděleno číslo, aby tak mohla být evidována i anonymní stížnost. Zapíše se datum, téma stížnosti, kdo stížnost obdržel, datum odpovědi a řešení/náprava situace. Stěžovateli je vyjádření sděleno písemně, a to způsobem, aby adresátovi byla srozumitelná. Pakliže byla stížnost podána anonymně, bude po projednání na zvážení komise, jak se stížností naloží (v opodstatněných případech bude odpověď vyvěšena na nástěnce v čekárně ICOS - 5. května 251, Český Krumlov) nebo na webových stránkách poskytovatele. Stěžovateli sice nevzniká právní nárok na nápravu, pro nás je však důležité uvědomit stěžovatele i o tom, pokud náprava nemohla být sjednána a z jakých důvodů. Stížnost není důvodem k ukončení služby ani k diskriminujícímu jednání ze strany organizace. Stěžovatel si může pro podání stížnosti zvolit svého zástupe (fyzická či právnická osoba). Pokud není tato osoba zmocněna písemně, je o tom vždy vhodné uvědomit stěžovatele (pro případ že osoba přijde bez stěžovatele a nemá písemnou plnou moc). Pokud bude stěžovatel nespokojen s vyjádřením komise, může se obrátit na Krajský úřad Jihočeského v Českých Budějovicích (registrační úřad ve věci sociálních služeb) či Úřad ombudsmana: Veřejný ochránce práv
|
Kalendář akcí ICOSu:
Kontakty ICOSu
Podporují nás:
|